Συμμετοχή σε διημερίδα
Στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου, οι φιλόλογοι του σχολείου μας συμμετείχαν στην επιστημονική και επιμορφωτική διημερίδα που για άλλη μια χρονιά διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φιλολόγων Πιερίας κ. Βάνα Αγγέλη. Σκοπός της διημερίδας ήταν η ενημέρωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αλλά και η ανταλλαγή διδακτικών ιδεών και προσεγγίσεων στα φιλολογικά μαθήματα. Στην διημερίδα συμμετείχε με εισήγηση η εκπαιδευτικός του σχολείου κ. Μαρία Κωνσταντινίδου.


